Kezdőlap » MODELLEZÉS » REVELL Modellek » Revell Horten Go-229 Modellező készlet Repülőgép 1:72, 70 darabos
REVELL 04312 összeragasztós műanyag repülőgép modell. Méret: 1:72; 23,2 x 10,5 cm. A csomag tartalma: 70 darab összeragasztandó alkatrész.
A második világháború vége felé Reimar és Walter Horten testvérek voltak a leghíresebb repülő szárny tervezők Németországban. Tapasztalataikat a Sonderkommando 9 nevű különleges egységbe vitték, amely ezen egyedülálló, farok nélküli, teljes szárnyú repülőgépek fejlesztéséért felelt. A Horten Ho IX néven ismert, két BMW 003A-1 sugárhajtóművel felszerelt gép fejlesztése 1942-ben kezdődött. Míg az első példányokat a sugárhajtóművekkel kapcsolatos problémák miatt csak vitorlázó repülőgépként lehetett gyártani, a második prototípus Jumo 004B-1 motort kapott. A V2 1944-ben teljesítette első repülését, és sikerült elérnie a 780 km/h-s sebességet. A Horten gyártását később a Gothaer Waggonfabrikba helyezték át, így a repülőgép megnevezése Go 229-re változott. Az első, a Gothaer Waggonfabrik által gyártott gép, a Go 229 A-O V3, Jumo 004-C motort kapott.
A Horten Ho-229 (más néven Horten Ho IX vagy Gotha Go-229) egy német, kétmotoros, sugárhajtású vadászbombázó repülőgép a 2. világháború végéről, amely repülő szárny elrendezésű. A Luftwaffe Sonderkommando 9 kísérleti központjával együttműködve 1942-ben indult a Ho-IX vadászgép projektje, amely repülő szárny rendszerrel és két BMW 003A-1 sugárhajtóművel rendelkezett. A V1 és V2 prototípusok építése hamarosan megkezdődött, és 1942-ben be is fejeződött. A BMW motorokkal kapcsolatos problémák miatt az első Ho-IX V1 prototípus vitorlázó repülőgépként szállt fel abban az évben, motorok nélkül és fix futóművel. A második prototípust, a Ho-IX V2-t azonban átalakították és Jumo 004 B-1 motorokkal (2x8,5 kN) szerelték fel. A repülési tesztek ezekkel a motorokkal 1945 januárjában kezdődtek.
A repülőgép az első repülés során elérte a 800 km/h-s sebességet, de 2 óra tesztelés után az egyik motor kigyulladt, és a prototípus a leszállás során teljesen megsemmisült. Előtte azonban a gyártás előkészítésének feladatát a Gothaer Waggonfabrik kapta, ahol megkezdődött a Go-229 V3-tól V7-ig terjedő prototípusok építése, valamint a Go-229 A-0 kísérleti sorozat gyártásának előkészítése. Az első, a Gothaer Waggonfabrik által gyártott prototípus (Go-229 V3), amely Jumo 004C motorokkal (2x10kN) volt felszerelve, készen állt a tesztelésre, és a többi prototípuson végzett munka (néhány közülük kétüléses éjszakai vadászgép változatban) komolyan előrehaladt, amikor az üzemet elfoglalták az amerikai csapatok. Műszaki adatok: hosszúság: 7,47 m, szárnyfesztávolság: 16,76 m, magasság: 2,81 m, maximális sebesség: 977 km/h, emelkedési sebesség: 22 m/s, maximális repülési magasság 16000 m, fegyverzet: fix - 4 db MK108 ágyú, 30 mm kaliberű, függesztett - max. 1000 kg bomba.
Szükséges festékek és kiegészítők:
FŐBB AJÁNLOTT FESTÉKEK | ||||||||||||
REVELL AQUA | 05 | 09 | 15 | 37 | 47 | 49 | 57 | 68 | 77 | 78 | 84 | 99 |
REVELL EMAIL | 05 | 09 | 15 | 37 | 47 | 49 | 57 | 68 | 78 | 78 | 84 | 99 |
REVELL SPREJ | 05 | 09 | 15 | 77 | 78 | 84 | 99 |
Figyelem 1: A csomag nem tartalmaz ragasztót, ecsetet, festéket vagy egyéb kiegészítőket.
Figyelem 2: Fulladásveszély! A termék apró alkatrészeket tartalmaz. 3 ÉV ALATTI GYERMEKEKNEK NEM AJÁNLOTT!
Figyelem 3: Minden általunk forgalmazott modell eredeti csomagolásban érkezik - soha nem kibontva és nem használva, ezért: Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vásárló által) összeszerelt - ragasztott modellért. Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vásárló által) letört műanyag alkatrészért az öntőformáról. Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen (a vásárló által) az összeszerelés során megsérült alkatrészért. Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vásárló által) festett - lefújt alkatrészekért. Ha az alkatrész már (a vásárló által) le van törve, le van vágva, le van vágva az eredeti formáról, a megvásárolt modell nem küldhető vissza. Ha már (a vásárló által) fel lett használva valamelyik matrica - vízmatrica - akkor a megvásárolt modell nem küldhető vissza. Ha az alkatrész már (a vásárló által) le van festve - le van fújva, vagy a modell bármely része más módon megsérült, a megvásárolt modell nem küldhető vissza.
LEGKELENDŐBBEK
CARBONAX® Car Perfume - Leather
FENGDA BD-208 airbrush mix control
CARBONAX® Rubber Conditioner